לליל או לסדר: מבצעי פסח חגיגיים ב'נעמן' וב'ורדינון'

עפר גדנקן No Comments on לליל או לסדר: מבצעי פסח חגיגיים ב'נעמן' וב'ורדינון'

עם 30% הנחה על פריטי טקסטיל בוורדינון ו- 40% הנחה על כלי מטבח ואירוח בנעמן, את פוסחת על התרוצצויות מיותרות לקראת החג ומגיעה לליל הסדר מסודרת. אל תחמיצי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יש פסח בלי מתנות? אין. יש פסח בלי שולחן ערוך בכלים יפים? אין. יש פסח בלי מפות, מגבות או מצעים חדשים וכיפיים? אין. יש פסח בלי המבצעים של ורדינון ונעמן שיכניסו את כל הקסם הזה אלייך הביתה? ברור שאין!

רשתות ורדינון ונעמן עושות זאת שוב ומוכיחות שהפריטים הכי חדשניים, עדכניים, מעוצבים, איכותיים ושימושיים לבית ולמטבח לכבוד פסח, לא חייבים להיות גם הכי יקרים. עשרות הסניפים של שתי הרשתות, הפרוסים ברחבי הארץ מחכים לך ממש עכשיו עם קולקציית אביב קיץ חדשות ומגוון עצום של חומרים, טקסטורות וצבעים ובנוסף – מבצעים של פעם בחג:

בכל סניפי ורדינון, תקבלי שפע פריטים ב-30% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה. ובכל סניפי נעמן – שלל פריטים ב-30% הנחה בקניית 2 פריטים, וב-40% הנחה בקניית 3 פריטים ומעלה!

עם כאלה חדשות טובות ועם כאלה מבצעים, תוכלי ליהנות עם המשפחה בליל הסדר ממיטב כלי הבית, הבישול והאפייה, ההגשה והאירוח הנוחים והמסוגננים של נעמן, שיקלו עלייך את ההכנות לחג ויסחטו מחמאות מהמסובים; לנגב ידיים אחרי ה'רחץ' וה'רחצה' במגבות ורדינון המעולות; ובליל שאחרי הסדר –  לשקוע במצעים הרכים, המלטפים והמרהיבים של ורדינון, לעצום עיניים ולהרגיש בני חורין. רק בני חורין? בני מלכים!

כרגיל, חברי NV Club – מועדון הלקוחות המשולב של ורדינון ונעמן – נהנים יותר מכולם ומקבלים הטבות נוספות ובלעדיות על מבחר פריטים. רוצה גם? בקשי מהקופאית להצטרף ל-NV (זה אפשרי גם לבעלות נייד כשר) ותקבלי מיידית כרטיס מועדון. הכרטיס יהיה שלך לתמיד ויעלה לך רק 29 ₪ – פחות מסכום ההטבה הראשונה שתוכלי לממש איתו, והרבה פחות מכל הכסף שתחסכי בזכותו.

מבצעי פסח ברשתות ורדינון ונעמן תקפים מעכשיו ועד ט' באייר (30/4). טיפ מאיתנו: עדיף שתגיעי מוקדם. נכון, ההטבות יישארו בכל הסניפים למשך עוד הרבה זמן, אבל בכלל לא בטוח שגם הפריטים… כי עם כאלה פריטים וכאלה מחירים, מי לא רוצה להתחדש?

חג שמח!



0 תגובות